BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 18, 2011

Pertemuan d Library


sbg tontonan ja...xsma ngan library aku 2...



mmg la sgt aku terkena la kn ari ni...
aku n Muhammad Adzhim @ lebh dikenali dgn nma yop...
ni semo gara2 maya ktanya tiada yop di situ...
tkejut den bla tbe2 si shatri berkta..
eh..yop..mai sni...

Aku sepntas kilat tros bepling...
ingt si shatri 2 men2 ja..
rupa2nya...btol...
Oh...shit.!!

segn nk mampos aku!!
da jd bhan kt situ...
ok..aku tgk si yop 2 cool ja...
so aku pon blagak la cm aku xla segn sgt kn...haha...
pdhal...dlm ati...da meracau2..

Then, aku lega kit ble si yop nie da blah..
p mna tah dya...
aku pon bergerak la ke toilet...
kuaq2 ja...
nmpk si yop...dok sblah kerusi aku..
ama kn da pindh dok ngan azza..
so mmg ksong lah...

aku pon berkra2 nk p ka x...
menebalkan mka aku 2...
jln ja.. aku tros p dok kt krusi aku...
apa yg aku taw nk wat...
senyum jeh..haha..

Tp nsib la yop ni bgos...
coz wat aku x janggal sgt...
ada la jugk dya tegur2 aku...
haha..
thanx tok wan...

2 la pertemuan pertama ngan si yop 2..haha..
sblom ni.
asyk kna gameshow ja..
bak kta dya...haha...
jgn mrah ye tok wan...


0 comments: