BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, August 13, 2011

kerinduaan...


Foundation da abeh???
1st thing yg mncul dlm pala otak aku nieh.... 
taw x apa?? berpisah ngan kwn2..
uih...xsggop...

Hari nie billik kmi sgtlah havoc gara2 nabella ahmad(kak sulung)
post mcm2 kt fb tuh...
n mgsa2nya...xlen x bkn azim n peah...termsoklah aku...
tp gara2 bnda2 cmni lah yg merapatkan kmi semo..
xleyh nk imagine akan berpisah ngan ampa semo..

ble berckp sal perpisahn...
tiada perpisahan pling sakit...
melainkan perpisahan aku ngan abah...
pnah x rsa kehilgan seorg yg bernama abah??
sakit kn??

Mcm mimpi....zupppp!!!
Allah tarik ABAH dr aku...
sesgguhnya aku x kuat ya Allah..
kerinduan pd dia sgtlah kuat...
Mengapa??

tiada guna aku memprtikai kekuasaanmu ya Allah.
aku hnya mampu ingt...
semo nieh psti da hikmah...
n Allah xkn bg sesorg 2 ujian yg dia x mampu pikul...
kn??

Setiap kali aku abeh solat...
bnda yg aku akn doa...
Ya Allah...kau ampunkanlah dosa ayahku dan ibuku..
lebarkan kubur ayahku da sinarilah dgn NurMu
Tempatkanlah dia d klgn org beriman  
dan tempatkan ibu dan ayahku di Jannahmu Ya Allah..


0 comments: